Eén van de grootste wijnkelders in Antwerpen
Wijnbistro Goddaard verwent de wijnliefhebber met een wijnkaart met meer dan 400 verschillende wijnen van zeldzame wijnhuizen, met de grootste zorg uitgekozen. Van het oude gildenhuis uit 14de eeuw werd de stoflaag weggevaagd en vervolgens prachtig gerenoveerd. Wijnbistro Goddaard schenkt cultuur en gastronomie in een uniek kader in het historisch centrum van Antwerpen.
Visual branding met logo
Het prachtige historische gildenhuis en z’n rijke geschiedenis vormt het startpunt voor de creatie van een visuele identiteit voor Wijnbistro Goddaard. De loden glasramen met het wapenschild inspireren onze grafische collega’s van WeMake om de vorm van het logo uit te werken. Het kleurenpallet wordt samengesteld met focus op warme kleuren die het eclectische interieur ondersteunen. Een antiek gotisch lettertype enerzijds en modern lettertype anderzijds onderstrepen het rijke verleden van het historisch pand en de frisse twist die door de uitgebreide wijnkaart waait…
Fotoshoot op locatie
Een locatie zoals die van Wijnbistro Goddaard vraagt om mooi fotomateriaal. We beogen met de website een sterke visuele onepager die de bezoeker kan inspireren en de sfeer van deze unieke wijnbistro laat ervaren. We doen beroep op fotograaf Pascal Vandecasteele voor het een fotoshoot op locatie.
Visuele onepager in WordPress
Met een goed gedefinieerde huisstijl en sterk fotomateriaal gaan we aan de slag. We bouwen een WordPress onepager die de bezoeker walsend meeneemt in het verhaal van een lekker glas wijn in een inspirerend historisch kader.
Onepager in WordPress
Scrollen door het wijnmenu
Met een sterke visuele identiteit en krachtig fotomateriaal hebben we twee mooie fundamenten om een sterke website uit te bouwen. In een eenvoudige en intuïtieve informatiearchitectuur nemen we de bezoeker mee in een WordPress onepager. Beknopte tekstblokjes begeleiden in magazine-stijl de fotobeelden. Subtiele animaties onderstrepen de rust en sfeer die Wijnbistro Goddaard uitstraalt.