Focus op logistieke vastgoedoplossingen vraagt om nieuwe website en branding
Intervest is een vertrouwde partner in logistiek vastgoed en levert gerichte, optimale oplossingen voor bedrijven die op zoek zijn naar efficiënte en strategisch gelegen distributiecentra. Leasing, Built-to-Suit of Sale-and-lease-back, Intervest vindt voor elk bedrijf de beste deal op de locatie die het beste past bij diens bedrijfsvoering.
In 2024 werden evolueert Intervest naar een pure speler van logistieke vastgoedoplossingen. De kantoren in portefeuille werden afgebouwd. Minder betekent meer efficiëntie. Het is het begin van een vernieuwde stijl in communicatie. Een nieuwe branding en website moeten deze strategie weerspiegelen.

Intuïtief informatieontwerp en user experience
In samenspraak met Intervest wordt een volledig nieuw informatieontwerp vormgegeven. De bezoeker snel en met een minimaal aantal clicks zijn informatiebehoefte invullen is het uitgangspunt naar filosofie van de bedrijfscultuur van Intervest die ook in de nieuwe corporate identity naar voren komt. Duidelijk, strak en straight to the point.
We ontwerpen nauwgezet elke paginatemplate op basis van de corporate identity voor zowel desktop als smartphone weergave. Een shoot out naar marketing bureau Ambitious voor het uitwerken van een sterke en knappe corporate identity waardoor het designproces van de nieuwe website heel vlot is kunnen verlopen.



Duotoon kleurenpallet
Maximaliseren van kleurenpallet uit corporate identity
De website wordt opgebouwd met twee kleurenschema’s: groen voor alle inhoud met betrekking tot de locaties en blauw voor alles wat gerelateerd is aan het bedrijf Intervest. Met een dynamische footer, navigatie in de header en kleurschema’s in de body worden de juiste kleurenschema’s automatisch toegepast.
Een duidelijk overzicht van alle beschikbare locaties
De logistieke vastgoedoplossingen zijn het fundament van de website. De bezoeker op een snelle en intuïtieve manier beschikbare vastgoedoplossingen aanbieden is de kernactiviteit van de nieuwe website.
In een geclusterde weergave worden de locaties weergegeven op een Google Maps integratie. De bezoeker filtert locaties volgens regio of land en beschikbaarheid. De parameter beschikbaarheid wordt ondersteund door de verschillende kleurcodes uit de corporate identity. Er is een steeds een lijst- en kaartweergave beschikbaar. Vanuit de verschillende cards kan de bezoeker doorklikken naar de detailpagina van elke locatie.




Bibliotheek bouwblokken
Gedetailleerde projectpagina’s
De detailpagina’s van de verschillende locaties worden voorzien van verschillende voorgedefineerde bouwstenen om op maat van elk project een sterk inhoudelijk en visueel verhaal te vertellen aan elke prospect. Combinaties met tekst, video en afbeeldingen gekruid met de kleuren, lettertypes en stijlelementen uit de corporate identity worden beschikbaar gesteld.
We geven Intervest vrijheid in het bouwen van mooie pagina’s in functie van de content maar bewaken steeds de uniformiteit van het geheel.